Křesťanská internetová televize TV-MIS.cz - jdi na hlavní stranu TV-MIS.cz
Ježíš - film dle Lukášova evangelia (film o životě toho, který změnil dějiny...)
Délka: 123 min.
Produkce: Inspirationals Films Inc., Nový život, o. p. s. (www.novyzivot.org),
Natočeno:
Přidáno: 18.3.2008
Číslo titulu: 297 (použitelné pro hledání)
Hodnocení: 4.56 (Počet hodnotících: 809)
Hodnoť počtem hvězdiček:
:
nejhorší 1 2 3 4 5 nejlepší   
náhled titulu - Ježíš - film dle Lukášova evangelia Popis: Příběh dle nejčtenější knihy všech dob...
Za poskytnutí licence děkujeme společnosti Nový život o.p.s. (viz www.znateho.cz). Licence nedovoluje ukládáni filmu - jen přehrávání (i když z technických důvodů je film v rubrice "Přehrávání + ukládání", nejde proto ukládat pravým tlačítkem myši...). Film je k dostupný i v anglické verzi (viz související tituly).
Související tituly: Jesus - english spoken film + eng. subt.,
Klíčová slova: životopis, hraný film, Jan Křtitel, bible, historie, Ježíš Kristus, svědectví, křížová cesta, nová evangelizace, ekumenismus,

Možnosti přehrání/uložení tohoto titulu
Neodkazujte na jednotlivé soubory (mění se dle zátěže serverů), ale na tuto stranu: www.tv-mis.cz/titul.php?id=297 - díky!
Ježíš - film dle Lukášova evangelia (123 min.)
Přehrávání
+ ukládání:
Ježíš - film dle Lukášova evangelia 0.0 MB 160 kb/s flash
Ježíš - film dle Lukášova evangelia 0.0 MB 390 kb/s flash
Ježíš - film dle Lukášova evangelia 0.0 MB 1000 kb/s flash
Přehrávání (streaming): není k dispozici
Ukládání: není k dispozici

Komentáře: Komentáře není možné přidávat
Jméno: Fénix Vloženo: 13.11.2011
Napsal(a): Tento film,ježto vyjadřuje osudy narození a smrti Ježíše Krista,je vcelku zdařilý,pakliže se přihlédne na sdělení dle litery Bible..Avšak je nutné pochopiti duchovní smysl tohoto mimořádného poselství.Nicméně,očekávejte příchod šelmy,jak psáno jest ve zjevení apoštola Jana.Smrt a bolest příjde,strach a děs s ní....Lučiště převrácených,a temnota zhýralých usadí se do přítmí oka nevěrců.Kámen zlotřilý vržen bude na Babylón,město to ohyzdné,plné hadů a štírů. Zlotřilí pakoňové vlkovití navštíví zemi tuto,a děsivý vír strachu uzme hrdélka batolátek.Meč stínu smrti stínati bude hlavy těch,ježto je pyšně vystrkují jak pávové a pštrosové nejapní.Nadmutí pýchou a leskem zlata v kališti bláta plaziti se budou. Mrtví vylezou z kobek smrti své a drze okouněti budou vůkol celého okršlku tohotoť.Jarní píseň zvadne a tulipány lásky rozplynou se..Děs,povídám, děs příjde nečekaně a nezván do uliček lidských myslí..........Avšak zřím Pána světú,Pána Všehomíra tohotoť,kvapem přispíší ku tvorstvu tomutoť i maličké všecky spasí,ježto zřítelnice jejich balsámem světla obmeje...Venku však vrazi,lumpové a nactiutrhači pozůstanou a dvéře nebeské zavřou se..Tak Vy,kteřížto po nocech couráte se a Pána Slávy nehledáte v nitru svém,v hříších svých temných zemřete...Tak pravila ústa moje toto mé proroctví vám všem lidem..Neb jsem to já ,ježto jsem již tady a pozván jsem ku večeři Páně.. Ámen
Jméno: rl Vloženo: 26.9.2011
Napsal(a): vydařený dokument, uvěřil jsem na něm v kině (modlil jsem se závěrečnou modlitbu)
Jméno: jezis Vloženo: 18.9.2011
Napsal(a): Krestanske filmy ---------------- Piovi,Pomôžte mi modliť sa, ja už nevládzem! Neviete, aké strašné časy stoja. Nespite teraz a odložte všetky súkromné záležitosti stranou. Uznajte konečne vážnosť situácie! Ľudstvo sa nachádza v zomieraní.nemôžem pre vás už nič viac urobiť, pretuže tu rozhoduje priamy trest Boží. Sťastni sú všetci, ktori zomreli. " Ešte nikdy vraj tak netrpel, ako vtedy „ Milý Bože, daj mi umrieť!" Zvolal. Nespite teraz a odložte všetky súkromné záležitosti stranou.Panna Mária je sklamanálebo sa nikto nepostaral o jej posolstvo z roku 1917 vo Fatime. http://videojezis.ic.cz/
Jméno: Vloženo: 18.9.2011
Napsal(a): Krestanske filmy : http://videojezis.ic.cz/
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 9.8.2011
Napsal(a): RE: Jaroslav z České Třebové

Nezlobte se, ale (snad s výjimkou jednoho od Benedikta XVI. - i když to není životopis v pravém slova smyslu) životopisy Ježíše Krista nepíše "Vatikán", ale nejrůznější odborníci  - katolící i protestanté (ti na Vatikán moc nedají :-) věřící i nevěřící - a Holger Kersten zatím prakticky žádného z nich nepřesvědčil (podobně jako historiky nepřesvědčil ani např. Joseph Smith, zakladatel mormonů o návštěvě zmrtvýchvstalého Ježíše Krista v Americe... :-)

Osobnost Ježíše Krista je samozřejmě natolik významná, že přitahuje pozornost opravdu kde hoho. Nějakým způsobem se s ní snaží vyrovnat nejen jednotlivci, ale i většina jiných náboženství (přehled přináší např. závěr čláku Jesus na anglické Wikipedii).

Často jde opravdu o velmi bizarní konstrukce, které ale pro toho, kdo nezná historické prameny mohou, vypadat velmi přesvědčivě. Problém je, že skutečně fundovaní historikové takovéto teorie většinou ani nekomentují, protože to považují za ztrátu času. Většinou nejde o nic nového, jen o věci, které někdo po desetiletích oprášil a dodal jim pořádný "marketing" (prostě je nyní umí prodat). Tak je tomu i u těchto názorů o pobytu Ježíše v Indii, které jsou již přes jedno století staré. Přišel s nimi Mirza Ghulam Ahmad v 19. století, duchovní otec takzvaného ahmadijského islámu. Se srdečným pozdravem P. Pavel Zahradníček OMI
Jméno: Jaroslav z České Třebové Vloženo: 8.8.2011
Napsal(a): Upřímně doporučuji knihu Holger Kersten : JEŽÍŠ ŽIL V INDII, JEHO UTAJENÝ ŽIVOT PŘED A PO JEHO UKŘÍŽOVÁNÍ. Zemřel Ježíš skutečně na kříži v Palestině na popravišti Golgota za hradbami Jeruzaléma v 1.stol.n.l., nebo snad mnohem později přirozenou, nenásilnou smrtí ve vysokem věku více než-li v 80 letech ve vdáleném Kašmíru v Indii? Hrobka Ježíše se nachází uprostřed Starého města ve Šrínagaru v Anzimaru ve čtvrti Khandžar. Budova se nazývá " Rozabal ". Vatikán se samozřejmě snaží všemi dostupnými prostředky pobyt ježíše v Indii zpochybnit a to i přesto, že tato historická událost je dnes již plně doložená a prokazatelná.
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 9.7.2011
Napsal(a): RE: Hana Hano, děkuji Vám, že jste se otce biskupa Františka Lobkovice zastala. Dovolil jsem si Váš odkaz udělat "klikací".  Se srdečným pozdravem P. Pavel Zahradníček OMI
Jméno: Hana Vloženo: 7.7.2011
Napsal(a): http://tisk.cirkev.cz/z-domova/prohlaseni-biskupa-frantiska-vaclava-lobkowicze/, přeji pěkný den!
Jméno: Vloženo: 7.7.2011
Napsal(a): Komentářový spam - smazáno.... Text devatenácti komentářů napadajících arcibiskupa Dominika Duku, biskupa Fr. Lobkovice... byl identický a "rozeset" k titulům, se kterými nijak nesouvisí. Text (ze 7.7.2011) byl ponechán u titulu Pouť do Staré Boleslavi 2010, protože tam je snad opravdu trochu k věci (i když velmi vzáleně, prostě jde o titu, ve kterém snad náhodou vystupuje Dominik Duka, kterého napadáte) - tam se na něj, jak bude chvíle času, pokusím i odpovědět.
Jméno: Vloženo: 11.2.2011
Napsal(a): moc se mi to libi
Jméno: Petr Vloženo: 4.2.2011
Napsal(a): Myslím, že se mnohem lépe podařilo přiblížit našeho Pána, ve filmu umučení Krista režie: Mel Gibson. Herec James Cavizel /představitel Krista/ vypovídal, že ho při bičování udeřili na místa, která neměl chráněná. Když nesl kříž, nedopatřením mu vykloubili rameno. Záběry, které byli spojeny se skutečným utrpením použil ve filmu režisér. Při natáčení poslední večeře James Cavizel uprosil kněze, aby se mohl dívat na proměněné Tělo Páně. Sám se modlil " Pane ať se nedívají lide na mě, ale v mých očích ať vidí odraz Tebe. Herec se o roli radil z vizionáři z Medžugorje. Papež Jan Pavel II. o filmu prohlásil "tak to bylo". Při konečné scéně ukřižování do Jamese udeřil blesk a celé jeho tělo zářilo, štáb byl v šoku. Prameny: rozhovor s Jamesem Cavizelem katolický týdeník Světlo.
Jméno: hapave Vloženo: 4.2.2011
Napsal(a): Pěkný film. Moudré slova zaznívají jen docela málo se mluví o Máří Magdaléně tedy vlastně až na jedno zmínění vůbec. Přece vždy stála po boku Ježíše. Jinak je pěkně to zpracováno Děkuji
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 15.1.2011
Napsal(a): RE: dalikera A co vám brání se na něj podívat? :-) Vždyž proto ho zde on-line k vidění nabízíme. Stačí kliknout na  některý z odkazů (podle rychlosti vašeho internetu na 160, 390, nebo 1000 kb/s.A pak už jen kliknout na přehrávač (prostě do obrázku), aby se to spustilo... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček OMI
Jméno: dalikera Vloženo: 10.1.2011
Napsal(a): moc rada bych ten film videla abych mohla udelat referat z internetu se neda nic napsat ach joo
Jméno: Šárka Vloženo: 28.12.2010
Napsal(a): hodně se mi to líbí, mě to i poučí a ke konci slzy vyžene
Jméno: lada Vloženo: 29.11.2010
Napsal(a): film o jezisovi je skutecnos. ktery se odehral pred mnoha leti.a prece lictvo ,porad onem diskutuje,v mnoha verzich.jezis je vnas ,a proto si to nekteri neuvedomujov.jenom abi nebilo pozde...
Jméno: Klára Vloženo: 12.11.2010
Napsal(a): Úžasné... a ešte úžasnejšie, ak žiješ evanjelium, lebo si občan kráľovstva... Ježiš je Kráľ... Jeho smrťou a zmrtvychvstaním si dedič, brat, občan kráľovstva. Neboj sa žiť evanjeliu, Duch svatý ťa vovedie do úplnej pravdy. Maj odvahu, maj vieru,... teraz nie potom po smrti !!! Božie kráľovstvo... je pokoj, radosť a život v spravodlivosti.
Jméno: jarka Vloženo: 8.10.2010
Napsal(a): byl to krasny film a poucny de vydet ze jezis byl opravdu bozi syn a jeho o tec je vetssi nez on pokud mata dobre proctenou byli prijdete nato sami dekuji
Jméno: Miroslav Zachariáš Vloženo: 18.9.2010
Napsal(a): Velmi hezký, poučný a hlavně od Pána Boha požehnaný film! Díky Pánu za všechny lidi, kteří se na jeho natáčení podíleli.
Jméno: luba Vloženo: 13.9.2010
Napsal(a): heskej film a moc poucnej libil se mi a moc chvalme naseho pana haleluja slava tobe Pane
Jméno: Romtos Vloženo: 22.7.2010
Napsal(a): dakujem nasemu panovi a kralovi ze zamna a zavas zomrel chvalte naseho pana ktori zanas zivod dal halleluja
Jméno: horvat robert Vloženo: 17.5.2010
Napsal(a): myslim ze tento film bysi meli poustet vsichni alspon 1 tydne aby pochopyli ze zivot je o lasce aomiru a pochopeni.
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 16.5.2010
Napsal(a): RE: Moc rádi bychom je na TV-MIS.cz dali, ale bohužel tvůrci filmu Pašie nejsou tak velkorysí jako tvůrci filmu Ježíš. U filmu Ježíš bylo možno uzavřít se správcem práv pro Českou rep. dohodu o bezplatném možnosti uvedení tohot filmu na TV-MIS.cz. U filum Pašie něco podobného asi není možné - nebo alespoň o takové možnosti nevíme. Zdravi P. Pavel Zahradníček OMI
Jméno: Vloženo: 15.5.2010
Napsal(a): Chtěla bych se zeptat, jestli byste mohli dávat ve Vaší TV také film Pašije. Předem díky.
Jméno: Láďa Vloženo: 19.4.2010
Napsal(a): Velmi dobrý film, některé scény jsem si pustil i vícekrát. Především se mi líbí český dabing Ježíše a vůbec to jak je Ježíš ve filmu ztvárněn. Je sice pravda že některé herecké výkony nejsou nejpovedenější a mohli by někoho odradit (nejspíš nevěřící diváky), ale celkově je to podle mě nejlepší film o Ježíšovi co by kdy natočen.
Jméno: pavel Vloženo: 12.4.2010
Napsal(a): Také já jsem si tento film pustil - a to již po několikáté a moc se mi líbí. Doporučuji i anglickou verzi kterou mám ještě raději.
Jméno: Julia:) Vloženo: 1.4.2010
Napsal(a): krasny film, velmi som rada, ze je dostupny na internete:):) pozehnane velkonocne sviatky Vam vsetkym prajem!! :):)
Jméno: Ján Vloženo: 12.3.2010
Napsal(a): Je veľmi malo biblických filmov na internete a ak nejake su,tak ľudia sa k nim ťažko dostanu.A pritom internet ako komukácia patri Bohu,ako aj všetko ostatne tu na zemi.Diabol božia opica sa tu na internete cíti ako doma.Stači si kliknuť a všade je jeho zkazená reklama.Spojme sa bratia a sestry a vytvárajme dalšie nové kresťanské stránky,aby sme pomohli ľuďom žijucím v tme víjsť na svetlo aj takým to spôsobom.Nech z nas naš ocko má radosť.Ježiš milujem Ťa...
Jméno: Vloženo: 1.3.2010
Napsal(a): veľmi sa mi páči tento film, naplňa ma láskou, koľko krát ho pozriem vždy sa rozplačem
Jméno: Vloženo: 24.2.2010
Napsal(a): Mě se líbil i ten úvod - zvlášť, když jsem si to poslechl i s tím závěrem. Ale každému se líbí něco jiného.
Jméno: Vloženo: 12.2.2010
Napsal(a): až na tie úvodné keci.....nedá sa to počúvať.....
Jméno: Danny Vloženo: 17.12.2009
Napsal(a): Ježíš je přeci LÁSKA,PRAVDA i ŽIVOT Hallelujah VĚŘME V BOHA KTERÝ NAS MILUJE BŮH S VÁMI BRATŘI
Jméno: Lubos Vloženo: 11.9.2009
Napsal(a): som otec 4 deti a prave z tochto filmu cerpam silu a presvedcenie, ze jezis skutocne zije. velmi pekne spracovane, jednoducho, priamo, vystizne a bez zbytocnych slov naviac. takze dik. pekne a vystizne
Jméno: Marie Vloženo: 12.8.2009
Napsal(a): Připojuji se k panu Robertovi - i já bych velmi ocenila,kdyby někdo dal tip,kde se dá sehnat původní verze - s dabingem pana Munzara.Partizán Vitásek(pan Šťastný)se mu nemůže rovnat,navíc - v původní verzi je začátek i konec filmu jiný.
Jméno: fred Vloženo: 9.8.2009
Napsal(a): Velmi pekny film. Videl som ho uz davno v kine a som vdacny vtedy za Hlas pre Krista alebo Studentsky hlas pre Krista, ktory to umoznili. Dovtedy bol pre mna Kristus vzdialeny mytus aj ked som chodil do kostola a zil v podstate vazne krestansky. Bolo to prvy impulz zacat sa divat na Krista ako na realne zijucu osobu.
Jméno: Robert Vloženo: 28.6.2009
Napsal(a): Dobry den. Da se,prosim nekde tento film sehnat v puvodnim dabingu? Myslim s panem Munzarem v hlavni roli a panem Soukupem,coby vypravecem?Libilo se mi to tak vice.Dekuji
Jméno: martin Vloženo: 20.6.2009
Napsal(a): nato aky je tento film stary je velmi dobry mne sa paci=)
Jméno: lk Vloženo: 3.5.2009
Napsal(a): taky tam mohli ten nazor ale dat naky dobry.
Jméno: lukáš Vloženo: 3.5.2009
Napsal(a): nevadi mi tolik nazory lidi jak nazor te stare zenske/posledni/-ktera rika ze buh je kruty a zpusobil smrt jeji maminky kdyz smrt nespusobil buh ale smrt sama maximalne dábel.
Jméno: lukáš Vloženo: 3.5.2009
Napsal(a): ano jistě že mají pravo ale do tohoto filmu to neni vhodne potom si lide budou rikat jak verici i neverici jestli s tim ma skoncit nebo zacat a kdyby to tam nebylo coz tohle do takovychto filmu nepatri tak by se pocet vericich akorat zvetsil a nezmensil.
Jméno: Lulu Vloženo: 19.4.2009
Napsal(a): Dle mého názoru něco jako odsuzování názorů nevěřících se mi fakt nelíbí. Každej má právo si vybrat a člověk nemusí být nějak vírou posedlý. Jako nevěřící i věřící můžou všichni snad říct svůj názor,ne? Mě se tento film líbil, myslím, že lidem, co Bibli nečetli docela problematiku přiblíží. I nevěřícím doporučuji, je dobré o tom vědět a získat nějaké znalosti a mít přehled. Přeji všem příjemný zážitek z filmu
Jméno: honza Vloženo: 5.4.2009
Napsal(a): Ty se dají přežít. Film je pak opravdu perfektní.
Jméno: lukáš Vloženo: 3.4.2009
Napsal(a): Tento film je výborný jenom kdyby tam nebyli ty nazory lidi ktery jsou nekrestanske a odrazuji ho.
Jméno: Monika Vloženo: 28.3.2009
Napsal(a): Dnes jsem objevila film Ježíš po 10 letech, v očích se mi ukládají slzy čestím. Srdce naplňuje láskou. Děkuji všem těm co umožnili tento film shlednout on-line . Přeji všem bytostem všechno dobre a zdraví!S lakou Monika
Jméno: sr.Marie Vloženo: 27.3.2009
Napsal(a): Krásné je zhlédnout tento film, a pak vzít evngelium, číst si velice pomalu a přenést se do prostředí, což nám právě film umožňuje.A líbí se mi, že není nic mimo evangelia přidáno.
Jméno: Henys Vloženo: 23.2.2009
Napsal(a): Pozdrav Bůh. Já jsem z filmu Ježíš naprosto unešená už pár let. Na DVD se dívám snad každý den, srovnávám s Lukášovo evangeliem, prokládám čtením a studiem biblických textů a kdo je trošku ,chycený' vírou, nemůže vytýkat nic.
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 3.2.2009
Napsal(a): Jano, především díky za Váš komentář - je slušný, věcný, dokládá v něm obsažená tvrzení, tj. pomáhá druhým divákům posoudit film, dříve než se rozhodnou si ho pustit nebo nepostit... Za každý takový komentář jsme velmi vděční (užitečné komentáře nemusí rozhodně být jen kladné). Na věcné námitky obsažené ve vašem komentáři se pokusím zareagovat. Jsem přesvědčen, že ani evangelista Lukáš neviděl na posměchu vojáků nic vtipného (posměch ani vtipný nebývá), ale spíš bolestného. Možná právě při sledování tohoto filmu si člověk může uvědomit ten paradox: Bůh se stal člověkem a za každého člověka dává svůj život - i za ty, kteří mu působí nesmírné utrpení a ještě z toho mají smích... Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že film by bylo možno natočit ještě lépe i když sám vůbec netuším, jak natočit například scénu rozhovorem o víře, aby zůstala věrná předloze a přitom nabízela vysvětlení Ježíšových slov. Ale každopádně, díky za Váš pohled. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček.
P.S. Právě Vámi zmíněné "nedostatky" považuji do značné míry za přednost tohoto zpracování. Beru ho prostě jako takové evangelium doplněné obrazem. Právě proto se k němu stále znovu vracím a díky tomu, že je umístěno na internetu, má k tomu často možnost - třeba jen na chvilku. Kdyby film nabízel interpretaci scénáristy či režiséra, kouknu na to jednou, pochválím a stačilo. Protože však obsahuje prakticky jen text evangelia (dá se říci že nijak nezastíněný ani nějakými zláštními hereckými výkony - jen doplněný obrazovou kulisou), má cenu se k němu stále znovu vracet, promýšlet, rozjímat, nechávat na sebe působit. A to také dělám a když je možnost, doporučuji i jiným... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: Jana Vloženo: 1.2.2009
Napsal(a): Byla jsem na film Ježíš zvědavá, když jej tak pěkně propaguje P. Zahradníček, ale musím říct, že mne výrazně zklamal...Ten "omalovánkový"(jak tu někdo napsal) romantický styl by mu člověk odpustil, i nepříliš dobré herecké výkony se dají profiltrovat a odmyslet. Co mě mrzí víc, je sama prezentace evangelia. Z relativně smysluplně ucelených kousků příběhu vytrhuje film pouze věty a zcela svévolně je skládá za sebe tak, že přestanou dávat jasný smysl i v případě, že tam v původním textu tento smysl vidět byl. Místo aby film našim dnešním očím osvětloval, jak to tedy vlastně tehdy mysleli, když řekli to a to, tak jen zcela nesourodě lepí věty na sebe...(teď myslím části typu "Vojáci se mu posmívali, že je král" Já třeba nerozumím tomu, co je směšného na tom, když někdo, ať už právem nebo neprávem, tvrdí, že je král. Tento film mi ale skrytý vtip rozhodně neodhalil... Nebo mě "praštil do očí" ten rozhovor "Pane dej nám víru." a odpověď "Kdybyste měli aspoň tolik víry... tak byste..." Ale oni přece sami přiznávají, že mají malou víru - smysluplná odpověď by byl třeba návod, jak víru posilnit, nebo slib, že ji Otec dá, ale ne výčitka "ano, nemáte víru" a co?) Alespoň pro mě je často obtížné proniknout do mentality lidí (a navíc) semitů, kteří žili před dvěma tisíci let. Myslím si, že i film, který "obsahuje jenom autentické citace" by měl nějakým způsobem odhalovat obsah svých dialogů - osvětlovat, proč ti lidé řekli to, co řekli, co u toho cítili, co to pro ně znamenalo...Obraz by měl doplnit chybějící představy tak, aby i to, co je třeba těžko pochopitelné jenom na přečtení, tak aby se smysl toho "vyloupl" (Aby si člověk řekl "aha, no jo vlastně, tak proto!)A to tento film opravdu nedělá ani v nejmenším. K čemu je pak dobrý? Myslím, že ve srovnání s tímto filmem je tichá četba evangelia výrazně plastičtější, realističtější a věrohodnější prožitek. (Což ovšem nyní nemyslím jako chválu Lukášova vypravěčského nadání, ale jako kritiku tohoto jeho zpracování...) Škoda, snad jsem čekala příliš, ale je to, co jsem popsala, ve skutečnosti příliš, není to spíš jakési minimum opravňující existenci takového filmu vůbec?
Jméno: lukáš Vloženo: 19.1.2009
Napsal(a): tento film je hezky az ty nazory lidi kdyby tam nebyli ty kritiky tak bych mul 1 ale takto musim dat 2 a kdyz jsem si ho stahnul tak jsem si ty kritiky musel odstrihnout z toho filmu
Jméno: Marek P. Vloženo: 9.1.2009
Napsal(a): Viděl jsem tento film v době, kdy se poprvé po revoluci promítal v našich kinech a rád jsem se na něj po letech opět podíval na TV Noe. Už tehdy na mne film zapůsobil velmi silným dojmem a myslím, že i pomohl k mému plnému obrácení. Ikdyž jsem pak viděl několik verzí tohoto poselství evangelia, je mi tento snímek srdci nejbližší. Snad proto, že je v něm Ježíš tak lidsky blízký. Děkuji, že radostnou zvěst šíříte dál!
Jméno: otec Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 9.1.2009
Napsal(a): Jaroslave, těší mě Váš zájem o Bibli a osobu Ježíše Krista. Nezlobte se, ale dovolil bych si vašemu badatelskému zájmu doporučit především vydání nového zákona v originálním řeckém znění Nestle - Aland: Novum testamentum graece et latinae. Jde o takzvané kritické vydání s aparátem, ve kterém si můžete dohledat, ve kterých rukopisech je daný text obsažen a ve kterých rukopisech je naopak čtení odlišné (většinou různé chyby opisovačů, výjimečně i úmyslný zásah do textu). Současně publikace obsahuje přehled všech význačnější starých novozákonních rukopisů (všechny nalezené papyry, dochované majuskulní rukopisy, význačné minuskulní rukopisy) s uvedením jejich rozsahu (které části textu danný rukopis obsahue), jejich stářím a lokalizací (tj. kde a pod jakou signaturou se rukopis nyní nachází). Z tohoto díla (a ještě jednoho obdobného) čerpají prakticky všechny moderní překlady Nového zákona do národních jazyků a to jak katolické, tak také protestantské a další... Nutno podotkout, že z něj vycházejí i nekřesťanští badatelé, pokud chtějí své dílo opřít o skutečně fundovaný základ. Z uvedené publikace je například zcela patrné, že prakticky celý text Nového zákona je doložitelný již ve 2. století v té podobě, v jaké ho čteme dnes. Současně je z ní také patrné, že v této době text Nového zákona obíhal již ve velkém množství opisů, takže nemohl nikdo všechny nějak "zachytit", přepsat a dosáhnout toho, aby se dál šířili v jím prosazované podobě. Pokud se o to někdo pokusil (jako je tomu např. u takzvaného západního textu reprezentovaného určitou skupinou rukopisů), tak je to na první pohled patrné ve srovnání s ostatními rukopisy, které nebyl schopen ovlivnit. Takže, teorie o tom, že církev přesala Nový zákon (nejčastěji se uvádí že na počátku 4. století v době císaře Konstantina) je jen pohádka, kterou velmi snado vyvracejí desítky rukopisů zachovaných z 2. a 3. století. Co se týče vašeho názoru na podání falešného výkladu obsahu evangelií v církevních dogmatech, je to tak široká otázka, že ji nelze zde v rámci krátkého komentáře jednoduše probrat. Máte snad na mysli něco konkrétního? Všeobecně se k tomu dají dodat dvě věci: Učení a hlásání katolické církve není založeno jen na Bibli (to je pochopitené, neboť církev tu byla, učila a hlásala evangelium řadu desetiletí před tím, než začala existova novozákonní část Bible - nejstarší texty nového zákona jsou asi o dvacet let mladší než Církev). Z toho plyne druhá věc: Bible je knihou Církve (uvnitř které Duch svatý dal vzniknout Novému zákonu) - tj. v ní Bible vznikla, nikoliv Církev společenstvím teprve vzniklým podle Bible. Církev je tedy do jisté míry spoluatorkou... to, je zajímavá skutečnost, která má rozsáhlý praktický dopad. Chceme-li poznat pravý smysl nějakého spisu, je jednou z nejspolehlivějších cest ptát se autora, či spoluautorů... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: Jaroslav z Ćeské Třebové Vloženo: 31.12.2008
Napsal(a): Vážení čtenáři, Pokud někteří z vás budete mít zájem, odkazují vás tímto na internetovou stránku: Názory k zápisku Žil Ježíš v Indii?, aktualizováno,výsledek. Jedná se o internetovou stránku, do které přispívám svými články, které jsou výsledkem moji dlouholeté batatelské práce. Jsou zde i dostupné knižní publikace dokládající historii Ježíšova života v Indii, jeho smrt a hrobka ve Śrínagaru v Indii.....
Jméno: Jaroslav z Ćeské Třebové Vloženo: 31.12.2008
Napsal(a): Filmové zpracování Ježíš podle evangelia sv. Lukáše nabízí nepochybně hodnotnou duchovní podívanou... Nezlobte se na mne vážení čtenáři, ale je prokázáno, že mnohá historická fakta, týkající se ježíšova života, jeho duchovního učení a následné smrti, byla cílevědomě zkreslena tím způsobem, že texty evangelií byly nejenom upraveny, ale také byly předány světu jejich falešný výklad ve svých pozdějších vyhlášených církevních dogmatech, které jsou i v přímém rozporu s učením Bible. Vážení čtenáři, pokud budete mít zájem, odkazují vás na uvedené knižní publikace- Holger Kersten- Ježíš žil v Indii, jeho utajený život před a po ukřižování....Nikolaj Notovič- Utajený život Ježíše Krista....Jaromír Kozák- Źivotopis svatého Issy.
Jméno: luk Vloženo: 20.12.2008
Napsal(a): souhlasim s Josefem tento film akorat lidem ukazuje jak je krestanstvi a buh spatnej a ze neexistuje kdyz je to vsechno naopak a vse je od boha
Jméno: lukáš Vloženo: 19.12.2008
Napsal(a): souhlasim s Josefem tento film akorat lidem ukazuje jak je krestanstvi a buh spatnej a ze neexistuje kdyz je to vsechno naopak a vse je od boha
Jméno: Vloženo: 6.12.2008
Napsal(a): Prosím, nezlobte se na mne, že jsem neuvedl své jméno v rámci příspěvku, ale domnívám se, že duchovní myšlenka pokud je vyjádřena s upřímným srdcem je důležitější než-li jméno mé. Děkuji.
Jméno: Vloženo: 6.12.2008
Napsal(a): Filmové zpracování Ježíš podle evangelia sv. Lukáše přináší nejenom nesmírnou duchovní hodnotu s následným učením a poselstvím, které je touto duchovní cestou věnováno lidstvu po více než-li 2000 letech, ale jsem upřímně přesvědčen, že bez Krista by byly evropské i světové dějiny ve své podstatě neúplné.
Jméno: Zdeněk Vloženo: 20.10.2008
Napsal(a): Zdravím! mám tento film na DVD ale v originálu.nevíte kde by se dali k tomu stáhnout titulky? děkuji moc! z.vechet@seznam.cz
Jméno: o. Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 15.9.2008
Napsal(a): Josefe, na svůj názor máte samozřejmně právo. Jen je třeba rozlišovat vlastní film a úvodní a závěrečné "přídavky", které nejsou jeho součástí (viz můj komentář z 30.4.2008). A také je třeba rozlišovat snahu o umělecké zpracování evangelia (to rozhodně nebyl cíl tvůrců tohoto filmu) a snahu doplnit text evangelia o obrazovou složku... Možná se Vám bude zdát, že jen chválím titul, který máme na naší televizi, ale musím říci, že právě pro to, že se tvůrci nesnažili o umělecké zpracování, ale o prostou (z reálií tehdejší doby vycházející) vizualizaci Lukášova evangelia, rád se k tomuto filmu po částech vracím - tak jako se rád vracím k Lukášovu evangeliu. Kdežto "umělecká zpracování" evangelií si tak jako jiné filmy pustím jednou a stačí...
Jinak ale díky za Váš komentář a za vůbec za to, že se věnujete komentování titulů na TV-MIS.cz. I negativní komentáře (pokud jsou služné - a váš je) jsou pro další diváky přínosem - pomáhají jim orientovat se v nabízených titulech. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: Josef Vloženo: 11.9.2008
Napsal(a): Následující opakování téže zprávy není mou "zvůlí", nýbrž technickou poruchou u pánů strůjců tohoto webu
Jméno: Josef Vloženo: 10.9.2008
Napsal(a): Zní tu různé názory, proto nechť se na mne, prosím, nikdo nezlobí za ten můj. Tento film mi připadá velice stupidní, působí na mne jako laciná agitační pomůcka. Způsob ztvárnění tak úžasného příběhu tak bezduchým způsobem mne spíš uráží a od křesťanství odrazuje. Přemýšlivému nevěřímu, který hledá něco skutečně duchovně hlubokého, bych ho spíše zatajil, aby si nemyslil, že jsou křesťané také tak stupidní, jak tento snímek.
Jméno: Josef Vloženo: 9.9.2008
Napsal(a): Zní tu různé názory, proto nechť se na mne, prosím, nikdo nezlobí za ten můj. Tento film mi připadá velice stupidní, působí na mne jako laciná agitační pomůcka. Způsob ztvárnění tak úžasného příběhu tak bezduchým způsobem mne spíš uráží a od křesťanství odrazuje. Přemýšlivému nevěřímu, který hledá něco skutečně duchovně hlubokého, bych ho spíše zatajil, aby si nemyslil, že jsou křesťané také tak stupidní, jak tento snímek.
Jméno: rl Vloženo: 3.8.2008
Napsal(a): tento film mne po "revoluci" přivedl k Ježíši, díky za něj!
Jméno: František Vloženo: 19.7.2008
Napsal(a): Film Ježíš je prima a rozhodně stojí za shlédnutí.
Jméno: marci Vloženo: 17.6.2008
Napsal(a): Nesuďte co je a co neni sekta, nechte to na Bohu. Nesuďte, abyste sami nebyli souzeni. Sami máte limity a všemu z Božího slova nerozumíte. Tak nesuďte to čemu sami nerozumíte, ptejte se na to Boha né lidí, co člověk to názor. Zjevení 22, verš 18-19 nepřidávejte k B.slovu ani neubírejte, abyste nezjistili, že vy sami jste SEKTOU. Skutky 2 kapitola. Bůh Vám žehnej co to jde.
Jméno: Vlasta Vloženo: 19.5.2008
Napsal(a): Pan Bůh Vam zehnej.
Jméno: P. Pavel Zahradníček Vloženo: 30.4.2008
Napsal(a): Miloši, díky za Váš pohled. Obsahuje řadu správných postřehů. Myslím ale, že tvůrcům ani nešlo o umělecké dílo, prostě se chtěli pokusit jen věrně zfilmovat evangelium podle Lukáše. Já sám si ve volných chvílích (v angličtině) film po kouscích pouštím - a to již po několikáté. Nechávám na sebe působit Boží slovo a biblické události, vnímám atmosféru, procvičuji si angličtinu, relaxuji a snad i rozjímám na tím, co znovu slyším a vidím. Nejsem babička, je mi 42 let. Nutno také podotknout, že úvodní a závěrečný materiál není součástí původního filmu (v úvodu jsou jednu chvíli na pozadí hovořícího muže Hradčany). Vzít film v celku byla (ze strany držitele autorských práv pro ČR) smluvní podmínka pro bezplatné poskytnutí díla pro TV-MIS.cz. Myslím, že úvod a závěr nikomu neuškodí (i když chápu, že na něj mohou být různé názory), někomu možná i prospěje... Lidé jsou různí... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: skalaa Vloženo: 28.4.2008
Napsal(a): Už je na svete aj film Ježiš podľa Matuša,nevie niekto nejake info kde by sa dal ten film kupiť,objednať ... Dakujem
Jméno: Miloš Vloženo: 26.4.2008
Napsal(a): Podělím se zde s poněkud odlišným názorem na diskutovaný film Ježíš. Viděl jsem jej již před mnoha lety a půsovil na mne jako na věřícího příliš lacině a vlezle.O agitátorském epilogu, který si svou optimistickou nalahavostí ala Zítra se bude tančit všude, ani nemluvě.Každé umělecké dílo snažící se zobrazit "božské" tzv. podle pravdy je odsouzeno k popisné ilustrativnosti, povrchnosti a tedy neutetičnosti (spadá sem i Gibsonův film). Boha ve své podstatě nikdo nezfilmuje.Na muslismském "nezobrazování" Boha a obrazoborectví něco je, čímž nevolám po jeho praktikování. Jediné, co je v umění smysluplné, je subjektivní lidské hledání, které může jedny diváky oslovit, jiné nikoliv a je ze své podstaty kontroverzní.Pro mě je daleko autentičtější Scorseseho tápání se skutečným světlem na konci temného tunelu v Posledním pokušení Krista, než biblické bezmyšlenkovité omalovánky vtíravě měnící po 120 minutách životy oveček (ovcí?).Ale když některým našim prababičkám stačil k obrácení pouťový berevný obrázek s dlouhovlasým blonďákem a jejich obrácení bylo své nitru upřímné, tak nic proti evangelizačnímu filmu Ježíš.
Jméno: o. Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 24.4.2008
Napsal(a): Dobrý den, u nás to není možné. Ale je to možné zde: http://obchod.znateho.cz/katalog/dvd-jezis.html. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: Daniel Vloženo: 24.4.2008
Napsal(a): Dobrý den, rád bych věděl, zda se dá u Vás objednat film "Ježíš-film dle Luášova evangelia".
Jméno: Zdenda Vloženo: 18.4.2008
Napsal(a): Tento vynikající a dobře zpracovaný film dokáže i nevěřící lidi sblížit s Ježíšem a ten kdo Ho skutečně pozná tak ho nemůže nemilovat.Doporučuji všem lidem,aby se odvrátily od své cesty a svěřili se tomu,kdo má dar věčného života-Ježíši.Jeho Duch svatý působí v každé oblasti vašeho života...nečekejte a nepropásněte čas,kdy k vám Bůh hovoří.Jinými slovi chcete život a chcete život věčný?Tak máte šanci...vezměte a poděkujte!Má na světě něco větší hodnotu???Nevěříte?Kde je vaše víra????
Jméno: Zdenda Vloženo: 18.4.2008
Napsal(a): Tento vynikající a dobře zpracovaný film dokáže i nevěřící lidi sblížit s Ježíšem a ten kdo Ho skutečně pozná tak ho nemůže nemilovat.Doporučuji všem lidem,aby se odvrátily od své cesty a svěřili se tomu,kdo má dar věčného života-Ježíši.Jeho Duch svatý působí v každé oblasti vašeho života...nečekejte a nepropásněte čas,kdy k vám Bůh hovoří.Jinými slovi chcete život a chcete život věčný?Tak máte šanci...vezměte a poděkujte!Má na světě něco větší hodnotu???Nevěříte?Kde je vaše víra????
Jméno: Dominik Vloženo: 15.4.2008
Napsal(a): Ano, souhlasím s tím, že komentáře a svědectví přidané k filmu jsou opravdu velmi dobře udělané. Svěřte všichni svůj život Ježíši, to je to nejlepší, co můžeme udělat!
Jméno: Dominik Vloženo: 12.4.2008
Napsal(a): Petře, myslíš asi nejspíš Triumfální centrum víry, to už je teda fakt nehorázný úlet.!
Jméno: Zderad Vloženo: 12.4.2008
Napsal(a): Film srovnávám a "Ježíšem nazaretským" od režiséra Zefirelliho, ale to není podstatné. Podstatné je připomenutí příběhu, Bible a poselství Ježíšova. Podstatná jsou ta svědectví na konci filmu podstatná je závěrečná modlitba. Neboť léta chodím kolem Ježíše a on léta je vedle mne a přece stále upadám do hříchu i do pochybností. Stále jsem se bál říct mu: svěřuji ti svůj život. Stále jsem chtěl řídit život dle sebe,ale nejde to. Snad mi teď půjde lépe každý den znovu a znovu se jím nechat vést.
Jméno: ROMAN Vloženo: 8.4.2008
Napsal(a): BŮH VÁM ŽEHNEJ, VÁM VŠEM VE VAŠÍ PRACI NA BOŽÍ VINICI.POKOJ A DOBRO.
Jméno: teolog Vloženo: 4.4.2008
Napsal(a): Vynikající zpracování známého - pro nás věřící- příběhu. Zaujímá první místo ze série biblických filmů
Jméno: Eva Vloženo: 29.3.2008
Napsal(a): Bůh vám žehnej a všem kteří se na filmu podíleli.
Jméno: marta b Vloženo: 26.3.2008
Napsal(a): Tento film je velmi poutavy hlavně pro ty,kdo hledají ve svem životě viru.Je to vlastně evangelium šířené na plátně.
Jméno: Jirka Č. Vloženo: 26.3.2008
Napsal(a): Mě se tento film velmi líbil. Je fakt, že není natočen primárně pro zábavu, ale věrně se drží Lukášova evangelia... O to je ale myslím lepší. Dík taky za anglickou verzi...
Jméno: Petr Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): To by vše vysvětlovalo. Děkuji. S Bohem.
Jméno: o. Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): Tak jsem to, Petře, ještě jednou zkoumal, a zdá se že Nový život o.p.s. - se sídlem v Praze (www.novyzivot.org), kteří nám poskytli film Ježíš a Nový život z Ústí nad Labem (www.novyzivot.cz), se kterými máte špatnou zkušenost, jsou dva různé subjekty, které mají společné jen jméno - jejich weby na sebe neodkazují, jejich e-shopy mají odlišný sortiment... To by vysvětlovalo rozdílnou zkušenost mou a vaši. Ještě jednou srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: o. Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): Petře, máte pravdu, že oba zmíněné filmy jsou vynikající. Škoda jen, že při jejich vzniku hrála nezanedbatelnou úlohu otázka komerce (netroufám si tvrdit, že hlavní - možná ano, možná ne, ani netvrdím, že je to vysloveně špatně...), ale každopádně asi držitelé autorských práv nikdy nebudou souhlasit s jejich nekomerčním umístěním na TV-MIS.cz. Vážím si toho, že tvůrci i distributoři tohoto filmu Ježíš, mají v otázce, co je na prvním místě jasno a před komercí dávají přednost evangelizaci. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček
Jméno: Petr P Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): Děkuji za reakci. Jsem také katolík a jsem za to šťastný. Dobře, byli na Vás hodní. To nevyvrací fakt, že je to sekta. Jsem z Ústí nad Labem, tak znám dosti lidí,co tam byli, nebo jsou. Jak se chovají navenek neukazuje na jejich chování "uvnitř". Pamatuji si (pravda je to pár let), jak lanařili lidi do svých řad a postupně jim předávali Svá pravidla. Např. doporučovali odstranit obrazy doma na stěnách, knihy pro děti - třeba K.May a jeho "indiánovky -všude je satan i ve fotkách. Postupné připravování na mluvu "v neznámé řeči", když se přivedl člověk do transu atd...Jako katolík musím prohlásit. S lidmi z Nového Života se nechci spolčovat ani v ekumeně, ani jinak, neb dle mého názoru jsou nebezpeční právě tím, že je to SEKTA. A co se týče filmu Ježíš. Jediný opravdu dobře natočený je ten seriálový od Zeffirelliho z roku 1977 a pak od Gibsna. U posledně jmenovaného filmu se obrátila celá má rodina a začala praktikovat kat. víru. Rád bych se ohledně Nového života mílil, ale nemohu si pomoci, co jsem viděl a slyšel hovoří jasně. Nezlobte se, musel jsem to napsat. Dnes se za ně pomodlím.
Jméno: o. Pavel (koordinátor TV-MIS.cz) Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): Petře, i když jsem s Nový život, o.p.s. byl jen v písemném kontaktu, udělal jsem jinou zkušenost. Jednání bylo velmi vstřícné, a přestože jsem hned v úvodu uvedl, že jsem katolický kněz, neměl jsem pocit, že by mě "neměli rádi". Úvodní krátký předfilm a závěrečná svědectví k filmu Ježíš jsou dle mého názoru ve skutečně ekumenickém duchu i když je patrné, že tvůrci pocházejí z protestantského prostředí (tak jako je však na první pohled patrné, že tvůrci většiny titulů na TV-MIS.cz pocházejí naopak z prostředí katolické církve). P. Pavel Zahradníček
Jméno: Petr Vloženo: 25.3.2008
Napsal(a): Nový život? Byl jsem se tam podívat. Je to dobrá sekta. Taky nemaj rádi katolíky, kostely, obrazy svatých. Faráři prý nevěří v Krista. Uvádějí se do tranzu. Mají rádi mezi sebou úspěšné a bohaté členy. Ekumena je zde dobrým příkladem, jak nemá fungovat.
Jméno: Vloženo: 20.3.2008
Napsal(a): Díky za obě verze, českou i anglickou (tu jsem si poslechla již dvakrát).



Doporučujeme: Internetový hudební přehrávač JukeBox a Milujte se! - časopis pro novou evangelizaci...

Spřízněné weby: amims.net (provozovatel internetové televize TV-MIS.cz a TV-MIS.com), fatym.com a oblati.cz (členové A.M.I.M.S.), abcd.bezva.info a knihovna.net (texty knih), jenikov.net (zajímavé myšlenky, akce...), spolcs.cz (Společenství čistých srdcí), ps.oblati.cz, prezentace pro dějepis. Spolupracujeme také s portály Evangelizace.cz a Poutní zájezdy (doporučujeme).

Děkujeme za vaše modlitby, za vaši finanční podporu (č. účtu 200 161 714, kód banky 0300, var. symol 111) a za nabídky vašich filmů a audia.

Vysokoškolské katolické hnutí    Stránky pro animátory seniorů    Víra, Církev, Seznamka, Gynekoligická poradna       JukeBox TV-MIS.cz    IN!    Ikonka TV-MIS.cz pro vaše použití!

"Televize Maria Immaculata Mater Spei" (TV-MIS.cz) je provozována sdružením A.M.I.M.S. (Apostolatus Mariae Immaculatae Matris Spei). Obsah tohoto webu je volně šiřitelný, není-li někde stanoveno jinak. Pokud se domníváte, že je zde použito vaše autorské dílo a s jeho šířením nesouhlasíte, dejte nám, prosím, vědět. Zjednáme nápravu.